Tjo

Liten sussar och jag sitter hÀr, ovanligt:)
 
Har precis lagar jordgubbskrÀm till Ronja, fÄr se vad hon tycker om de. Serverar det till mellis med en skvÀtt grÀdde i Ä kanske en smörgÄs om hon vill ha mera:)
 
Va en vÀldans trevlig dag igÄr mÄste jag sÀga=) Fick köpt julklappar till bejb och Àven saker till mig. Ljusa jeans, en mössa och en halsduk Ä en deo:=)
vad jag köpt till bejb kan jag inte skriva för vem vet han kanske fÄr en moment Ä bestÀmmer sig att lÀsa, har hÀnt:)
 
jaha nu vaknade dotter, hela 30 min sov hon... blir galen pÄ na ibland:)
 
Puss Ă„ hej

Kommentarer
Postat av: Anna Ärnström

God jul pÄ er! Ha det kalas mysigt =)

2012-12-20 @ 16:07:11
URL: http://heavenineedahug.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0