skit

Verkligen skit pÄ HM alltsÄ. HÀr tog vi upp ut i detta kalla kalla vÀder för att shoppa loss pÄ HM...
Men det fanns typ nada. SÄ nu sitter jag hÀr inne i vÀrmen och bestÀller frÄn HM-s hemsida och Ronja sover i sin varma sÀng...
NÀ vet ni vad hÀr blir det inne dagar framöver...
 
Min tigerkaka som jag bakade igÄr blev allt smarrig, det Àr verkligen kul att baka...:)) Vem hade trott de liksom :)
 
NÀ ska dega lite innan lillskruttan vaknar. Grannarna lever om som fan sÄ det Àr bara en tidsfrÄga...
NÅN som har ett hus dom inte andvĂ€nder. Trorr pĂ„ lĂ€genhetsboende nu, Tycker sĂ„ synd om Ronja nĂ€r hon sover som bĂ€st Ă€r det alltid nĂ„n jĂ€kel som vĂ€cker henne...:// Mammas lilla gos:(
 
NÀ hus va det ja ska bara hitta ett bara sen vill jag dra (planerar att vinna stoooort pÄ lotto) :))
 
Todels

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0