HĂ€r ligger ja

Bredvid mitt lilla troll i vÄran sÀng som sover som en stock.
LĂ€ mig bredvid henne kl 08.55 och vaknade nyss med hon sover vidare.
Ska kanske vÀcka henne men har inte hjÀrta till de :)

Blir en kort sovlur sen istÀllet.
Hade ju planer pÄ att hon bara skulle söva en gÄng per dag men sÄÄÄÄÄ kinkig som hon blev struntade vi i den planen...
SĂ„ nu sover hon runt nio och sen runt halv ett, ett tiden.
Har lagt om maten med. Ska skriva upp hennes matschema sen för er som Àr nyfikna :)))

Bejb ringde nyss Ä sÄ att han inte kommer hem pÄ lunch, var i hallsta nu och sen skulle det komma en som köpt den gamla bilen Ä skulle hÀmta den.

FÄr se om jag Ä trollet tar oss ut idag, inte speciellt mysigt vÀder dÄ snön yr, blÄser vÀldans och jag Àr bomförkyld :(( Och Ronja Àr bra jÀkla hostig:(

Gud va hon sover ungen alltsÄ, inte van vi detta, mÄste vara trött sen i gÄr dÄ vi var pÄ öf och sen FörÀldragrupp efter de :))






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0