Fredag <3

Nu vart det helg igen, vÀldans vad tiden gÄr fort:)
Ronja har precis vaknat frÄn sin power nap, en av tre per dag:)
Och nu sitter hon i sin gÄstol och kör lite omkring, hon har fattat att den rör ju pÄ sig. SÄÄÄ söt sÄ.
Skönt att hon kan roa sig sjÀlv lite, fast jag sitter ju iofs pÄ golvet nu bredvid henne sÄ utan mig fÄr hon inte vara ÀndÄ haha...
Hon har oxÄ kommit pÄ att bilen i mitten pÄ gÄrtolen spelar musik nÀr man kommer Ät den sÄ hon bli sÄÄÄÄ glad varje gÄng hon kommer Ät den lilla knappen:)
 
Inatt kom min mor hem frÄn sin vecka i grekland, vÀlkommen hem mamma hÀr Àr det höst och regn. Men det Àr inte sÄ farligt ÀndÄ. Ganska gött, inte lika stor press att vara ute varje sekund för att fÄ lite sol pÄ sig, nu kan man sola solarium istÀllet :P
 
IgÄr var det storhandling och det gick prima, lillan var tyst i affÀren, hon fick ett paket ris att leka med sÄ hon var nöjd.
 
IkvÀll blir det tacos mys med min kar och kanske ett glas vin pÄ det, vÀldans gött ska det bli. NÀ bye bye

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0