PĂ„sk=)

Nu Àr det dax för hela svenska folket att möla i sig miljoner med Àgg, mammor och pappor jagar galet efter det billigaste godiset och pÄ stan Àr det kaos för folk mÄste ju handla nÀr dom Àntligen Àr lediga...

SjÀlva tÀnker vi börja denna skÀrtorsdag med att gÄ till MVC kl 14 och mÀta maggen. Sen bÀr det av ut till landet för att sÄga till lister till vÄrat nya super tjusiga grovkök som vÀrldens bÀsta pojkvÀn har mÄlat vitt och lagt snyggt nytt golv som Àr typ svart. Han Àr förbannat kunnig mannen min plus han VILL verkligen greja med saker oxÄ, han gör det inte bara för att... Har verkligen den bÀstaste killen man kan tÀnka sig <3<3<3<3

Sen ska vi vÀl oxÄ köpa nÄtt pÄsk godis antar ja men just nu har suger försvunnit sÄ fÄr la se. Lite choklad gÄr ju alltid ner:)
Det vankas nÄn form av pÄskmiddag med bejbs familj med, antar lördag dÄ dom ska Äka upp och hÀlsa pÄ lilla nyskottet Dennis i dag tills i morgon. Hade gÀrna velat Äka med men i mitt tillstÄnd och sitta i en bil i X-antal timmar till HÀrnösand Àr tyvÀrr inget att tÀnka pÄ just nu :// Hoppas kunna trÀffa lillen imon snar framtid:)

Imorgon Àr det tre veckor till BF, fatta bara 21 dagar kvar liksom. Om hon dÄ vill komma pÄ utsatt tid, men det hoppas vi pÄ. Har goooooa förvÀrkar och lite annat skoj, sÄ helst innan den 27 april Lill skruttan fÄr du gÀrna komma <3

Idag slutar bejb tidigare dĂ„ det Ă€r en dag innan ledigt för han. SĂ„ dagens lunch blir pannkakor, jag har lagat pannkakor en gĂ„ng innan sjĂ€lv. Är ju liksom inte min grej det dĂ€r men bara att börja vĂ€nja sig, ungar Ă€lskar ju pannkisar=)

Nu har jag allt som allt gÄtt upp 13 kilo sen jag vart pÄ tjocken, den lÄter sÄÄÄÄÄ jÀvla mycket pÄ ren svenska. Och allt sitter pÄ magen, röva och lÄren tror ja. KÀnns som det iallafall:)

Men dessa ska bort fort, fort, fooooort........

Mina önskningar, de jag saknar mest just nu Àr att bara kunna slÀnga mig pÄ mage i sÀngen och att jag inte kan röra mig som jag vill, alltsÄ ta lÄnga promenader utan att fÄ sÄ jÀkla ont.
Och visst en liten bit brieost hade ju inte skadat heller att fÄ kÀka:P

Har hÀnt en massa annat skoj med men det blir ett annat inlÀgg de...

Lite kort dÄrÄ.

Tjohej och trevlig pÄsk om jag inte pallar ta upp datorn och kludda lite mera nÄn dag.


SÄ road, skulle stÀda förrÄdet:)
 

SÄ hÀr ser magen ut just nu, vecka 37+5







Detta underbara vÀder hade vi i Tisdas;//



SÄ hÀr gÄr det nÀr man ska borsta tÀnderna med en stor mage i vÀgen:))


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0