2 veckor och 6 dagar

Kvar till BF, hoppas pÄ att slippa gÄ över tiden....
MVC i torsdas, magen hade bara vĂ€xt 1 cm sĂ„ SF mĂ„ttet ligger pĂ„ 32 nu. HjĂ€rtat var uppe i 160 efter en gooooo spark men sedan nere mellan 130-140. Mitt jĂ€rn vĂ€rde Ă€r tyvĂ€rr fortfarande lĂ„gt men what to do. Äter ju jĂ€rn och allt annat man kan Ă€ta för att höja det sĂ„.
 
Idag blir det HM en svÀng amnings BH och ett amningslinne.Till ZooaffÀren och köpa lite nytt till akvariet och sen ut pÄ landet. Ska fika och göra klart listerna. Middag Àter vi med familjen pÄ MÄndag.

Bejb stÄr pÄ balkongen och mÄlar dörr och jag ska la sÀtta pÄ mig ett face.

Trevlig dag alla Ä glaaaaaa pÄsk <3

Kommentarer
Postat av: Kia Andersson

Nu Àr du allt go tjock över magen. Den ser sÄ go ut förstÄr att det ska bli gött att kunna ligga pÄ mage igen. Det var det första jag gjorde efter att jag fÄtt dig och den kÀnslan har jag inte glömt. Ha en trevlig pÄsk och hÀlsa Magnus och hans förÀldrar kram frÄn mamma som lÀngtar efter mitt första barnbarn

2012-04-07 @ 10:48:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0