Vi Àr sugna....

Men finns sÄ mÄnga OM...
Vi gillade redhuset igÄr, lite saker som ska göras pĎt. Badrummen och lite tapeter och golv men absolut inget akut, det Àr helt redo att bo i pÄ en gÄng. Men alla dessa frÄgor som snurrar i huvudet.
Lite segt att somna igÄr nÀr man tÀnkte sÄ mycket hela tin....
Bejb lÀgger nog ett bud idag nÀr hon ringer, hade ju vart sÄ underbart hÀrligt att fÄ bottenplan. Plus att lÀget var ju guld... Speciellt för katten med :)
Men det var ju andra som glutta pÄt med sÄ vi fÄr se... Ligger ju pÄ andra sidan stan med, blir lÄngt till mitt jobb men troligtvis Àr jag hemma mamma vid den tiden och sen Àr ju cykel bra nÀr man en gÄng i tiden kommer tillbaka till arbetslivet.
Jaja det blir som det blir!

Idag vankas det bad pĂ„ Ros med en av brukarna, underbart. Älskar mĂ„ndagarna!!
IgÄr gjordes det inte mÄnga knop pÄ em/kvÀllen, serier, film (super 8) och vi var till och med sÄ lata att det blev hemkörning. Kycklingsallad, mumma!!!!
NÀr det Àr söndag fÄr man dega...

Denna veckan Àr lite knas, pÄ tisdagen Àr Magnus borta hela kvÀllen och hjÀlper en kompis till hans mor och flytta. Och Torsdagen har jag kvÀllsmöte och Bejb ska greja bilen hela kvÀllen. Saknar han redan ://// Man blir sÄ van att vara med varandra hela tiden sÄ nÀr man inte Àr det kÀnns det mega skumt..

Gör planer inför julen med, blir hemma hos mor och far frÄn den 23 pÄ kvÀllen eller den 24 pÄ dagen tills den 27 tippar vi pÄ. Brossan kommer ner den 26! Kanske ska kunna hinna med Ullared dÄ, jaaaaaaaaaaaaaaaaa....=))

NĂ€ dax att starta denna jobbvecka! Tjohej.

Hon tar upp halva sÀnga!! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie G

hÀr hÀnder de grejer! Villa, volvo? och snart blir de vÀl en liten mini-Frida?? haha!! JÀttekul att du Àr gravid. Hoppas du mÄr bra. Jag minns att i v15 kÀndes alla klÀder taighta trots att magen inte va sÄ stor.Humöret och tröttheten ska vi inte snacka om. Nu Àr det inte mÄnga veckor kvar för mig.LÀngtar efter bÀbis och att fÄ tillbaka mig sjÀlv kan man sÀga. Vi har inte tagit reda pÄ kön.Ska ni det? Ta hand om dig! /gunnar

2011-10-24 @ 19:07:26
Postat av: Emelie G

hÀr hÀnder de grejer! Villa, volvo? och snart blir de vÀl en liten mini-Frida?? haha!! JÀttekul att du Àr gravid. Hoppas du mÄr bra. Jag minns att i v15 kÀndes alla klÀder taighta trots att magen inte va sÄ stor.Humöret och tröttheten ska vi inte snacka om. Nu Àr det inte mÄnga veckor kvar för mig.LÀngtar efter bÀbis och att fÄ tillbaka mig sjÀlv kan man sÀga. Vi har inte tagit reda pÄ kön.Ska ni det? Ta hand om dig! /gunnar

2011-10-24 @ 19:07:58

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0