Underbara hÀrliga fredag!!!

Äntligen strax helg. Bara 8 timmars jobb innan sen jĂ€vlar!!
RÀkor stÄr pÄ schemat idag, eller just nu kÀnner jag för de sÄ vi fÄr vÀl se sen. =)
Och sÄklart IDOL!!!
Undra hur mÄnga som kommer tabba sig denna gÄng...

Ohhh sÄ fick jag veta igÄr med att Anneli min belsebub kommer till Sthlm nÀsta helg, GULD!!!!
DÄ blir det in dit igen men mannen min under armen. Dom har aldirg trÀffats, najs najs...

Blev en svÀng till HM igÄr, lite smÄ skit och betalade men nÀr jag skulle gÄ ut Ä hemÄt ropade en tjöja pÄ mig. SÄ det vara bara att pröva den, satt som en smÀck och hosta upp kosing sen kom Bejb och hÀmtade mig. Perfekt tajmig vart de me...

IgÄr var en knasig dag pÄ jobbet, allt gick i dunder fart. Jobbade ju iofs med vÀldens bÀsta Jennifer med ju sÄ=))
Afsis VAB-ade igÄr, Àven idag. SÄ idag blir det Marie och jag som jobbar. Underbar tjej att jobba med....

Snart Àr det Fredags fralla pÄ jobbet, sitter iofs fortfarande smÀll mÀtt efter gröten men det löser sig nog, mat gÄr alltid ner!!
SlÀngt ihop sallad nu pÄ morran med till lunchen pÄ jobbet, allt gÄr i turbo pÄ morran hÀr i Gustavsson/Gunnarsson boendet!!

Idag slutar Magnus tidigt, inte OK... Tycker han kan jobba som oss andra till 16:00 men nÀ han ska dega soffa antar ja.... AVIS!!!! =///

Nopps off we goooooo. HÀrlig fredg pÄ er!! <3



 
Jag och Anneli Flera flera Ă„r sen!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0