Skratt till grÄt till en salig blandning...

SÄ var det igÄr kvÀll, var ju skita jobbigt ju men lite skoj med. Hur kroppen funkar liksom.

Dagens tips Àr hÄrband, Àven om magen inte Àr mega stor sÄ syns det sÄ klart och kÀnns att jag snart har gÄtt 4 mÄnader med lillen/lillan i magen sÄ hÄrband till hÄret Àr perfekt att ha som en liten extra hjÀlp att kunna ha mina jeans lite lÀngre. Drar upp dragkedjan men knÀpper ej knappen, det stÄr hÄrbandet för, super göttans e de. =)

NÀr jag blev pÄ tjocken vÀgde jag 58 och nu 15 veckor och 1 dag senare stÄr den pÄ 60,5... KÀnns ganska lugnt, vill inte ha som min mor över 30 kilo att behöva gÄ ner nÀr det Àr klappat Ä klart ;) Fast min mor vÀntade egentligen tvillingar fast den blev utomkvedshavandeskap och bara jag kvar sÄ men ÀndÄ...
Det Àr rÀdslan jag har, att vi fÄr tvÄ smÄ knoddar. Jag Àr tvilling, pappa Àr tvilling fast dÄ hade jag nog haft mera mage... Ja den som hÀnger kvar fÄr veta snart, 17/11.... KÀnns som en evighet tills dess ju..://

..............

AssÄ Anna ja jag tycker inte jag har sett dig sista tiden, inget jobb kvar? TrÄkigt;////
Ja men herregud vi Àr precis likadana, serier och sen placera röva i soffan men matan framför. varför krÄngla te det men att sitta i köket :))
Ja jag vill veta vad det blir, men det Àr vÀl sÄ man kÀnner nu men vi ska prata om det hÀr hemma sen nÀr det nÀrmar sig :)

Ohhhh ni hinner före oss ju Camilla, avis ;) Ska ni ta reda pÄ vad det blir dÄ?

Tack Evelina, det ska jag allt göra. Magnus och jag ser fram emot detta sÄ jÀklans mycket sÄ...


2011-09-08 (vecka 8) Inget alls Àn pÄ maggen.





2011-10-05 (vecka 13) Liten kula =)





2011-10-18 (vecka 15) Lite mera kul pÄ maggen


Kommentarer
Postat av: Anna

NÀ, personalbrist. =( Fast skönt med ett karriÀrsbyte efter 6 Är pÄ samma företag. ;) Var pÄ intervju hos Nobina igÄr, fÄr svar fredag eller mÄndag. Och idag ska jag trilla ivÀg till Edsbro HemtjÀnst och trÀffa en tjej som ringde efter mig igÄr. ^^ SÄ förhoppningsvis sÄ lossnar det för mig nu!



SpÀnnande med ultraljud. Kan tÀnka mig att man vill veta vad man bÀr pÄ för under, sen om det Àr pojk eller flicka spelar ju ingen som helst roll, men eftersom du har tvillingar i familjen sÄ kanske ni fÄr en av varje ;)



HĂ€lsa Magnus! Kramis!

2011-10-19 @ 08:57:44
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Camilla

FrÄn början hade vi tÀnkt att vi skulle kolla om det var en liten tjej eller kille men ju nÀrmare ultraljudet vi kommer ju mer kÀnns det som om vi inte vill veta. SvÄrt det dÀr, man Àr ju sÄ nyfiken :) Kram

2011-10-19 @ 11:07:49
Postat av: Kia Andersson

Hej fin mage du fÄtt. Du glömde bort att sktriva att din morfar ocksÄ Àr tvilling hans bror klarade sig inte var ju mega lÀngesdan dÄ kunde de inte klara för tidigt födda smÄ tvillingar. Hoppas och hÄller tummarna för att du inte ska se ut som jag gjorde nÀr jag vÀntade barn. Kramis pÄ er dÀr uppe i Roslagen <3

2011-10-19 @ 18:15:24

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0