Kasst..

Ja det var de hÀr ja.
Den dÀr goooa huvudvÀrken Àr sjukt jobbig, hela jÀvla tiden. Halsen lÄter manlig och nÀsan Àr lite blöt :)
SÄ idag Àr det soffan för hela slanten.
Min underbara goooooa bejb kom hem med lunch, MC fucking goa Donken...
Han var ganska charmig med nÀr jag sa att jag kÀnde mig lite kass; Ja du ser vÀldigt tunn och blek ut. Charmtrollet nummer ett Àr han allt <3

TÀnkte pĎt igÄr, undra var jag hade gjort nu om jag inte hade trÀffat Magnus pÄ detta sÀtt (kÀnslor dÄ)
Tragiskt att tÀnka att jag sÀkert hade haft samma liv som innan. Burrrr, uschi. För att inte fÄ kÀnna denna lycka som jag har nu hade vart hemskt.
Vet att jag hade kunnat trÀffa en bÀttre kille att skaffa barn med, leva med, Àlska, helt lövlie e han allt.
Kan ju inte sÀga att det Àr en dans pÄ rosor hela tiden, vi tjafsar. Man ska det, nyttigt att vÀdra ut lite. Tror jag hade vart mera rÀtt om vi hade vart överens hela tiden och haft samma Äsikter, tankar och hela faderuttan...
Men gud vad vi kan ha roligt bara han och ja, behöver liksom inte sÄ mycket mera =)

Idag har det tittats pÄ GreyŽs och dom desperata fruarna....

Ja junior gör mĂ„nga försök med att sĂ€ga; Du har vĂ€l inte glömt mig??? Fy tusan vad jag mĂ„r illa ibland. Är mest pĂ„ kvĂ€llarna men vid lunch kommer det med. Blir lite nojig att jag stannat pĂ„ en vikt nu, jag försöker verkligen behĂ„lla maten men hXn har en vilja av stĂ„l..
Och just nu gĂ„r jag pĂ„ lite antibiotika, har vĂ€l 7 dagar kvar. Super skoj, inte alls nojig att ta tabletter nĂ€r man har en liten i maggen... NEJ DÅ!!! ://

NÀ nog för idag, soffan vill ha vÀrme igen.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0