Ja snurrig va det ja...

Hittade ju INTE sladden till att föra över kort igÄr, men om man tÀnker (tydligen inte min grej) sÄ Àr det ju samma sladd som man laddar telefonen med ;) PINSAMT!!! :P
Laddar upp lite kort till i morgon nÀr tiden finns mera.

Har precis klÀmmt i mig en jÀkla massa gröt, blir ju sÄÄÄÄÄ förbaskat hungrig typ nÀr jag kommer till jobbet sÄ laddar man tidigt pÄ morran kanske jag slipper smÄ Àta. FÄr ta med mina Tom och Jerry kex te jobbet i vÀrsta fall haha...
Det mĂ„ste nog vara (lĂ€s med ironi) det VÄRSTA att man mĂ„ste Ă€ta hela tiden, jag som verkligen inte Ă€lskar all mat ;))))))

IgÄr gick vi loss pÄ Digestivekex och pihladelpia ost (eller hur det stavas).... Mumma mumma...

Just de ja, idag gÄr jag in i vecka 15. JÀklans var tiden rullar pÄ, sjukt fort!!


NÄgra svar dÄrÄ;
Nja symtonfri har jag inte vart innan Katrin, mÄtt illa fast bara en gÄng pÄ dagen och resten pÄ kvÀllarna. Hade min tid efter middagen ett tag men sista tiden har det vart mellan 14-17 tiden, lagon skoj men det ingÄr ju.. =) Och ja trött, skojar du eller, trodde jag skulle somna stÄendes ibland..

Japps Camilla vi har fÄtt tid den 17/11 till ultradjud, ni dÄ?

NÀ mamma sÀger att jag inte kommer bli stor heller Riset, eller ja alla andra oxÄ iofs...

Tack Anna, vi Àr super duper glada över det lilla livet ;) Det Àr strÄlande med oss, har börjat gÄ i ide nu nÀr vintern kommer och alla serier börjar igen haha... Hur Àr det sjÀlv dÄ??

NĂ€ Jobbet kallar idag igen!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Precis sÄ kÀnner jag oxÄ, söker jobb till förbannelse och spanar in alla nya serier som börjar nu till hösten. =) Awesome! Björn Àr riktigt duktig pÄ att hitta nytt och spÀnnande sÄ nu har vi som vana att Àta middagen framför tv:n. Sociala klubben lixom! =P



Ska ni ta reda pÄ vad det blir? Och kommer du dÄ "gÄ ut med det" i bloggen?



Kraam!

2011-10-18 @ 13:46:45
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vi har fÄtt tid den 11/11, ska bli riktigt spÀnnande och tror det blir lite mer verkligt dÄ :) Kram

2011-10-18 @ 16:25:26
Postat av: Evelina

Stort grattis till er bÄda!! =)



Kul att man fÄr följa din graviditet hÀr.

Njut sÄ mycket det bara gÄr! Att vara gravid Àr bland det hÀftigaste som finns! =)

2011-10-18 @ 20:19:50
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0