Hungrig...

JÀtte jobbigt, har guldlÀge varje morgon att sova en extra timma efter att Magnus har gÄtt till jobbet men kan verkligen inte för jag Àr sÄ förbaskat hungrig... Idag blev det till och med extra plus en macka som jag gjort till jobbet. Hade med mig en bar och satsumas till jobbet igÄr som skulle rÀcka hela dagen, nÀr klockan var halv elva var allt slut :) JÀkla gam Àr ja....
Men sÄ lÀnge det inte Àr godis pÄse eller onyttiga saker sÄ Àr det la ba att svulla pÄ antar ja.... =)

Idag Àr det en lite konstig dag pÄ jobbet, jobbar fram till typ kvart i tvÄ för sen ska jag gÄ till Ros och ha Patient och brukar sÀkerhet till halv fyra. Sen blir det HM, det Àr en bra sak med detta stÀllet, HM finns...

Magnus frÄgade vad vi skulle gö te helgen men det var helt tomt bÄde i bollen och i kalendern sÄ det lÀr bli slappe helg. Om vi nu kommer kunna ligga hemma en hel helg utan att göra nÄtt. Brukar oftast bli landet eller nÄtt sÄnt.
Kanske kan bli IKEA och fönstershoppa i förvÀg till lillen/lillan.

MÄste ju oxÄ bestÀlla en vagn. Fast detta blir efter ultraljudet, mÄste ju veta hur stor vagn vi behöver :))
Mamma hade koll pÄ vagnar hon, jag sjÀlv har nada aning. Vet bara att det ska va; Sitt och ligg vagn med stora hjul och jag vill kunna ta ur sjÀlva liggdelen och ta med upp i lÀgenheten. Ja det var la de ja. Koll som fan hÀr ju..

Jobbet, bara tvÄ dagar kvar sen myshelg med VÀrldens BÀsta <3<3<3
 

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0