Gravid, snurrig och förbannat lycklig.

Ja sÄ Àr mina dagar, ja om man tar bort det förbannade humörsvÀgningarna :))
Men alla kan ju inte vara perfekta.

TÀnkte börja kludda ner lite ibland. Detta Àr en gammal gammal blogg som jag tog bort alla de andra inlÀggen pÄ och tÀnkte frÀscha upp lite med "vuxet" skrivande, hur det nu ska gÄ Àr en annan femma :)

Just nu Àr jag inne i vecka 14+4 dagar, magen börjar puta. Ganska sött nu nÀr det Àn Àr liten.
Sen blir det vÀl ballong varning som kommer svajandes fram men det kommer vara dunder tjusigt de med..
Junior kan nu snutta tumme dÀr inne, lÀngtar till att fÄ se den eller DE smÄ liven pÄ ultraljud. Men det Àr först om en mÄnad och nÄgra dagar sÄ det Àr bara att hÄlla ut...

NÀ dax att börja göra sig gÄ klar, morgon möte pÄ ett boende och sen fredagsfralla pÄ jobbet vÀntar, fredagar pÄ mitt jobb Àr de bÀsta ever!! <3

Todels!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman och grattis till bebbe! =) Kul att du börjar blogga lite grann igen, mysigt att fÄ följa med pÄ er resa mot förÀldrarskapet! =)



Hur Ă€r det med er annars dĂ„? År och dagar sen vi sĂ„gs!



KRAM!

2011-10-17 @ 07:52:42
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0