Gravid och lyx....


Sitter hÀr med min gooooa varma oboy och vÀntar pÄ att klockan ska ticka pÄ sÄ man kan fÄ gÄ te jobbet igen...
Idag vankas det bad pĂ„ Ros pĂ„ em med jobbet. Är en sĂ„n uppvĂ€rmd bassĂ€ng sĂ„ det Ă€r skita varmt, tippar pĂ„ typ 37 grader eller nĂ„tt (minnet sviker).

TÀnkte lÀgga upp lite bilder pÄ maggen men hittar inte sladden te mobilen, Magnus vet nog vart den Àr men han sitter pÄ möte sÄ kan ju inte ringa Ä störa sÄklart.


Denna veckan har varit sÄ dÀr konstig, det hÀnder liksom inget. Magen stÄr still, med andra ord vÀxer typ nada alls, kÀnner inte alls av att jag Àr pÄ tjocken. Men vet ju att de Àr sÄ men ÀndÄ lite lÀskigt, man vill ju se det liksom. Hittar pÄ bilder pÄ andra i veckan 14 och deras magar Àr ju moster stora, min Àr platt (lite put).

Men fÄr vÀl se sen, kanske bara sÀger PANG och sen vaggar ja fram ;) Snart ny vecka ju sÄ.

NÄn annan gravid som Àr koll pÄ detta med Folsyra och om man ska sluta med den eller knapra pÄ under hela tin??

NÀ dax att borsta gaddarna Ä packa badklÀderna! 
Bye




Den 19/8-2011
 


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Magen kommer börja vÀxa... tro mig :) Iofs tror ju jag ju inte att du kommer bli superdupermega stor heller! :)

2011-10-17 @ 08:57:17
Postat av: Lisa

Grattis till magen Lisa! =)

Min magen syntes inte förren nÀrmare v.18/19...

Men ge inte upp! Snart vill du bara ha bort den igen=)

Kram Lisa

2011-10-17 @ 09:50:38
URL: http://mitt-barn.blogspot.com
Postat av: Kat

Oh, va glad sÄ lÀnge du Àr symptomfri ;) eller du kanske redan kommit igenom trötthet och illamÄende? :D va tvÄ veckor nÀr jag bara ville grÀva ner mig, haha! Och du... Magen kommer, kahboom och sÄ helt plötsligt Àr den bara dÀr ;)

2011-10-17 @ 10:28:20
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej :)

Min mage stÄr still den med men snart hÀnder det förhoppningsvis nÄgot :)

Har ni fÄtt tid för ultraljud Àn?



Massa kramar

2011-10-17 @ 18:09:11

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0