Goooo morra!

Vaken sen lite innan sju. Fast dÄ mÄste det ju tillÀggas att jag inte ens kunde kolla klart pÄ Idol igÄr för jag hann somna... Jag för skylla pÄ Junior, har kör slut pÄ mej :)
IgÄr blev det pizza mys, chips och idol, skön lördag med Àlsklingen min.
Idag vankas det Sthlm, trÀffa Borg #2.
TÀnkte ringa na nu men sen sÄg jag pÄ fejjan att det nog inte Àr lÀge Àn, tippar pÄ lite bakis ;)
FĂ„r se om det blir middag eller bara en fika, middag hade vart godast. (Ă€r ju konstant hungrig) :P

Lite svÄrt det hÀr med en blogg, va fan ska man kludda ner liksom. Vet ju att munnen min gÄr i ett hela tin men sen Àr det ju slut typ..

NÀ men goooo lördag pÄ er!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0