Weiooo..

In lööööve i vÄran nya soffa... <3<3<3<3
Molly har redan accepterat sin nya plats pÄ andra sidan rummet, pÄ soffans divan del.
MÄste bara köpa en musmatta dÄ de nya soffbordet inte var sÄ körvÀnligt för vÄran mus utan underlÀgg.
Den gamla soffan stÄr ju lite snyggt pÄ högkant i lilla extra rummet och tar upp hela rummet, köket ser ut som ett bombnedslag men sovrummet och vardagsrummet Àr bra iallafall... Idag ska ju Magnus och syster hans greja i köket.
Och nÀr jag slutar fÄr det Äka och köpas tapeter!

Om man har tagentbordet i knĂ€t nĂ€r man skriver muppar de sig ;// Är det inte musen sĂ„ e det tegenterna, ahhhhh..

Imorse var Magnus sÄ gullig nÀr jag klagade pÄ att det finns inget ljus te toan just nu dÄ han har stÀngt av de, jag mÄste ju sminka mig. hans svar; men Àlskling du behöver inte sminka dig, du Àr söt ÀndÄ. Jo tack bejb jag mÄ vara söt i dina ögon men vill inte skrÀmma slag pÄ mina brukare haha... =) Men jag tÀnde levande ljus och drog pÄ sminket som vanligt, blev ju strÄlande ÀndÄ.

Idag har min Afsi (kollegan) semester sÄ jag jobbar med Marie. Smutt!! Har Àven tvÄ personal sjuka med, kÀnns skumt nÀr inte lla Àr pÄ plats liksom. Fel typ.

Just de, idag Äker Camilla och Uffe pÄ sitt ultraljud. (magnus syster Ä hennes kar) SpÀnnande och jÀdrans nervöst kan jag tÀnka mig.... SÄ skoj...
Jag lÀr sÀkert böla nÀr jag fÄr se junior för första gÄngen, Bejb med det tvivlar jag inte en sekund pÄ =)

NĂ€ suft tajm innan jobbet. ha en underbar fredag nu alla glada! Puss Ă„ hej.




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0