VĂ„rat lilla underverk <3

TÀnk att det skulle vara sÄ hÀftigt att se, trodde jag verkligen inte.
Körde omkring som en galning inne i magen pÄ mig ;) HÀnder, fötter Ä ben var överallt. Satt skit skoj, typ vikt. Sött <3
Lillan, tösen, som vi var helt sÀkra pÄ skulle vara en kille:) Fel man kan ha. Kallar henne fortfarnde för han haha...
Allt var som det skulle i magen med, hjÀrnan, lillhjÀrnan, njurarna, magsÀcker, hjÀrtat och hjÀrtklaffarna, ben, armar och hela hon var perfekt. Profilen var jÀtte bra sa hon med. Fast hon var visst lite mindre Àn vi trodde. Jag trodde ju att jag var i vecka 19 nu men visade sig vara vecka 17 och idag 18. SÄ datumet blev flyttat 11 dagar frÄn den 16 april till den 27 april. Men det gör inget alls.  Pappa blir glad, blir en oxe som han sjÀlv och har han Ànnu mera tur kommer hon den 1 maj, pÄ hans födelsedag! DÄ kommer han nog snabbare Àn blixten upp med husvagnen skulle jag tippa pÄ:)

NÀ 8 timmar sen vaknas det helg, IKEA helg. De ni Àr allt bara lööövlie.

Tjohej!!


Kommentarer
Postat av: kia andersson

tror du jag fÄr följa med pappa ihusvagnen? vill vara pÄ plats nÀr lillan kommer.

2011-11-18 @ 20:22:42

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0