Tjilevippen....

Onsdag redan, denna veckan rusar i superduper fart... Skönt de för dÄ blir det snabbare JUL!!! Och Äka hem till mammi Ä pappi..
Och min kÀra farmor som Àr super kvinnan. Hon hade elakartad cancer men vaknade pigg efter opertationen och mÄr efter omstÀndigheterna bra, pappa sa att hon sluddrade lite bara men lÀkarna pumpar na ju med morfin. Min lilla lilla farmor <3
LÀttnad verkligen. Hon ska ju fÄ barnbarns barn snart sÄ hon mÄste vara pigg Ä kry dÄ! =)

Dagen idag bjussar pĂ„ möte Ă„ sen ett LÅNGT möte med chefen, iiiiiii....=) Inget farligt bara allmĂ€nt utvecklingssamtal...
Donken hamburgaren var la inget att hÀnga i gran sÄ den fÄr bara 1 sol av 5 möjliga! 

Det Àr helt knas, snart har halva graviditeten gÄtt, kÀnns som det var igÄr jag kom ut med stickan till bejb som grejade med kabeln till tv i sovrummet och visade att det visst var ett plus. Helt helt sjuuuukt!! Lillan Àr ett semester barn ju, kom till dagarna innan grekland eller nÀr vi kom ner den 9. Kanske ska döpa na till Elena, det e la grekiskt va :)) NÀ namn har vi allt firurat pÄ. Ida, Alwa, Moa ja en jÀvla massa mera men huvudet stÄr still men dessa tre Àr nog de vi gillar mest. Magnus gillar Alwa Ä jag Moa/Ida. Fast nÀr hon kommer ut kanske det Àr en Hanna men vet ju aldrig innan vad som passar!

Camilla; tror inte vi hade kunnat komma överens om att vÀlja tvÄ fÀrgen haha... Men sen gillar jag verkligen den bruna, Magnus med (hoppas ja). Ja men den vagnen Àr ju nÀstan precis som vÄran, fast mera stÄl pÄ va och luftljul istÀllet eller har jag fel :))

NÀ off to work, todels 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vet det dÀr med att komma överÀns om fÀrg Àr lite svÄrt, tur att vi har liknande smak iallafall :) Vi bestÀmde att jag har sista ordet pÄ liggdelen och Uffe pÄ sittdelen sÄ fÄr vi bÄda vad vi vill ha :) Tror det kommer bli coffee brown pÄ liggdelen.

Ja vagnarna Àr typ likadana men vi ville ha lufthjul sÄ dÄ blev den hÀr.

Tycker ni har hittat tre fina namn :)

Kram kram

2011-11-30 @ 08:03:34
Postat av: Evelina

Va roligt! =) TĂ€nkte vilka namn ni gillar..

Vi hade ocksÄ Alwa. Jag ville att vÄran tjej skulle heta det men Rickard tyckte annat. Hon va namnlös i över en mÄnad. Till sist vart det Moa. ;)

Det Àr fina namn. =)

2011-11-30 @ 15:15:59
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0