Tapeter!!!

Det stÄr pÄ schemat idag med bejb efter jobbet, ska tapetsera om i köket.
LĂ€r ju vara strĂ„lande nĂ€r vi ska komma överens var det ska vara för nĂ„gra. En gravid hormonell tjej som aldrig ger sig och en kille som Ă€r lika jĂ€vla enveten som mig... I EN AFFÄR med.... NĂ„n som vill komma och kolla sĂ„ hĂ„ller vi till i affĂ€ren vid Flygis ;))
NÀ skÀmt o sido, det ska bli najs att göra det fint fint hemma. Sen till helgen ska Magnus och hans syrra greja med det, jag kan laga lunch eller nÄtt. LÀr ju inte lÀgga mig i det dÀr, kan nada om de sÄ lika bra!! =)

FÄr se om vi tar IKEA pÄ lördag eller vÀntar till helgen efter. DÄ kan vi ju Àven köpa lite bebis saker dÄ vi kommer veta mÀngden pÄ barnen och könet ;) Weiooo, nÀra nuuu...

Varje morgon sitter jag och tittar pÄ akvariet och tÀnker; Hmmm undra om Magnus har gett dom kÀk men vet att han alltid görŽt men alltid lika osÀker.

NÀ idag blir det en bra dag, kÀnner det i maggen. SÄ de sÄ.
Todelidoo


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0