Snipp snapp slut sÄ var helgen slut....

Fort som tusan gick de med, skit oxÄ...
Men vi fÄtt en massa gjort iallafall sÄ ska inte klaga.
FredagskvÀllen bjöd pÄ, kan verkligen inte minnas vad vi Ät men vet att det kollades pÄ Idol iallafall och jag var vaken tills utröstningen. De ni, weioooo....
Lördagen var vi ute i shoppingtagen. Apoteket, Åhlens och en jĂ€vla massa kĂ€k. Nu Ă€r kylen och frysen smockfulla igen. (Ovanligt) :P
IgÄr var Magnus borta halva dagen och meckade bil. Jag var hemma, kollade mina serier, lagade en stor köttgryta pÄ högrev och sen kollade jag pÄ Crazy stupid love innan bejb kom hem igen.
DÄ satte vi pÄ Friends with Benefits och kÀkade mumma gryta ;)
Tror inte att vi hann kolla pÄ nÄtt mera innan det var sÀngen, nyheterna och Gustafssons pÄ 4-an. Och sen somnade jag, nÀr Magnus stÀngde av tv har jag nada aning om...=) Trött gravid Lisa.

Idag ska det ringas till farbror lÀkaren, mitt ena knÀ dödar mig. FÄr inte sova alls pga smÀrta;/ Har ju fel pÄ knÀna sÄ kanske lite sjukgympa kan vara gött...
Sen blir de det vanliga badet pÄ Ros med jobb och efter jobbet ska jag klippa mig.
Bejb ska till den hemska tandlÀkaren idag, kÀnner med dig <3 Fast han kanske inte har samma kÀnslor som jag har för den henska personen som grötar omkring i munnen pÄ folk, scary ;)) Min tur nÀsta Onsdag... Gahhh.....

NÀ dax att fixa kvÀllens underhÄllning, för idag stÄr det EJ matlagning pÄ schemat. Magnus ville ha den nya donken hamburgaren och jag Àr ju inte sent att tacka JAAAA till donken sÄ :))

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0