Shit.....

Var har denna veckan tagit vÀgen?? Redan torsdag liksom, undra varför tiden gÄr sÄ fort just nu?
Crazy ^_^

Ja nu gÄr det inte att ta minste pÄ att jag börjar bli gravid;) Kulan Àr dÀr hela tin och Àr mysig, men bara magen som gÄr upp. Armarna tycker jag blir mindre, tÀnk om röven oxÄ kunde följa samma mönster ;P Sparkar gör hXn inte Àn, inte vad jag vet. Har liksom glömt av att kÀnna efter dom. Huvudet Àr fullt av annat hela tiden..

Radhuset i Solbacka blir det nog inte, sÀljaren godtog ej budet sÄ. Men vi kollar vidare, vem vet hon kanske Àndrar sig. Hoppet Àr det man ska ha kvar sÀgs de.

Idag ska jag ha lite av en upplevelsedag pÄ jobbet, ska bli skoj. Ute hela dagen typ. FÄr ju passa pÄ nÀr det Àr varmt Ä skönt Àn.

Har börjat sova ganska illa pÄ nÀtterna och et gÄr ut över min Àlskade pojkvÀn. Jag ligger och vrider mig, stör han, uppe Ä kissar typ 10 gÄnger. JUNIOR, sluuuuuta ;))

Nu Àr det 3 mÄnader och 10 dagar kvar att jobba med. Vad ska man göra sen i 2 mÄnader, hade ju hoppats pÄ flytta men det sprack ju tyvÀrr...

NĂ€ dagen kallar, tjilevippen...




 

    

Vecka 17+2

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0