Min tid...

RÀcker inte till pÄ morgonen lÀngre, undrar va tusan jag gör egentligen???
GÄr ju upp samma tid som alltid men nÄtt sinkar mig pÄ vÀgen, mÄste vara katta....

Imorgon vankas det halvdag pÄ jobbet sen kurs pÄ Ros, man kan ju bara Àlska att sitta i ett rum pÄ förelÀsning nÀr man Àr mÀtt och halv dÄsig mitt pÄ dan JAAAA!!!
Aja, fÄr vÀl köpa med mig en Japp Ä smaska pÄ, energi va? =)

Kollade upp mitt blodtryck som konstigt nog var för lÄgt, 105/65...
Bokade en tid hos MVC lÀkare men han jobbar bara pÄ mÄndagar och sÄklart pÄminde min kÀra kollega mig efter jag hade ringt att vi Àr ju borta hela dagen pÄ mÄndag med jobbet pÄ Kurs pÄ nÄn gÄrd utanför norrtÀlje sÄ det sket sig.
Men har vart Ä köpt jÀrn tabletter nu iallafall. Tydiligen var nÄgra av mina prover som jag tog första gÄngen pÄ MVC lite lÄga sÄ hon tyckte jag skulle börja nu Àven om man ska vÀnta till vecka 20 egentligen..

IkvÀll Àr jag troligtvis grÀsÀnka dÄ mannen ska men Erik och köpa nÄtt piano i STHLM.
Funderar pÄ att gÄ Ä simma, fick ju 15 gratis gÄngen av MVC, dax att anvÀnda kanske.
Eller kura upp mig i soffan men katten, filt, tÀnda ljus och mina grymma serier :))

Dagen kallar, Bye

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0