Julmusik!!

Det pumpas det hÀr hemma just nu, det enda som saknas Àr julegröten :P

Ohhh idag kommer vĂ„ran nya soffa, weiooo!!! JĂ€klans skoj alltsĂ„! Ska bli intressant att se hur det kommer att bli, soffan Ă€r monster stor. Tog den mest för att den hade en myshörna och dĂ€r kan junior ligga Ă„ mysa med. Plus vi ÄLKSKADE den pĂ„ direkten=)

Tapetjakten igÄr gick prima, hittade en vi gillade men sÄ klart skulle den kosta 500 per rulle och vi behövde 5 st sÄ 2500 skulle de bli. Men vi ska kolla idag igen efter lite funderingar hemma igÄr. Vill ju att pengarna ska rÀcka till sovrummet med sÄ.
Vi var eller JAG ska inte dra ner min kÀra sambo i skiten men Àn det behövs var sugen pÄ sushi igÄr sÄ det fick ja. Bejb tog pizza:)

Jag var pÄ Rusta igÄr med en brukare och höll pÄ att smÀlla av direkt, vad mycket JUL saker redan... Jag ska shoppa sen för tusan!!!

Vaknade i morse med tÄrar och skrik, mardröm... Stackars Àlsklingen att behöva vakna till de ;) Men det Àr sÄ hemskt nÀr drömmar Àr sÄ verkliga. Usch Usch sÀger ja ba!

Mamma vill att jag ska fixa mera mag kort sÄ ska la göra detta med nÄn dag;)

NÀr jag duschade igÄr sÄg jag eller rÀttare sagt sÄg jag inte min ja ni vet PIP lÀngre, maggen var i vÀgen haha...

Undra vad denna dagen har att bjussa pÄ tro? Ser kallt ut, kanske dax att sluta med stumpebyxor nu och dax att köpa de underbara varma termobraxorna. Ett mÄste varje vinter, vill ju inte frysa rumpis av sig..

Nu krÀver katta lite mys, bye...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0