Hörde jag rÀtt??

Yes in deed, freeeeeedag och strax helg. DÄ blir det sova till sju istÀllet för sex, gÄ upp med min underbara Àlskling pÄ morgonen och Àta frukost. Det mÄste vara det bÀsta med helgen, slippa sitta och möla frulle sjÀlv. NÀ sen Àr det ju sÄklart alla underbara timmar med vÀldens bÀsta Bejb med ju!!! <3

Idag Àr det Rosen som stÄr pÄ schemat, inte Lommen mitt vanliga jobb. FÄr ju jobba med Jennifer sÄ jag klagar icke alls :)
MatsÀcken Àr packad, sallad gjord till lunchen, en extra macka till em fikat, grönt tee, honung och massa satsumas :)

IkvÀll Àr det Idol med, fÄr se om jag kan hÄlla mig vaken tills utröstningen denna gÄngen. Har inte hÀnt mer Àn en gÄng sen det började.

Snart kommer Magnus och hÀmtar mig, han kör mig dit idag, mÄste bara hinna förbi mitt vanliga jobb innan. Har ju glömmit mina skita snygga rosa foppatofflor ;) HoT HoT HoT ^_^

Det Ă€r mysigt att se ens kropp Ă€ndras hela tiden, maggen vĂ€xer pĂ„, brösten blir lite större (ÄNTLIGEN) har vĂ€ntat pĂ„ detta sen jag var 14, haha....
BÀttre sent Àn aldrig sÀg.

Har fÄtt en soppdille, men vetefan vad jag ska hitta pÄ för göttans. Har potatis och purjo och köttfÀrssoppa som mina favvisar nu. NÄgra som har tips pÄ nÄgra mummiga höst/vinter soppor tro????

NÀ dra en borste genom hÄret Ä pÄ tÀnderna och vÀnta in <3-at mitt!
Goo fredag vetja!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

kantarellsoppa :D

2011-11-04 @ 21:39:40

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0