HÀrlig lördag.

SÄ klart vaknade man innan klockan slagit Ätta, sÄ egetligen kan man ju sÀga att vi sov ut imorse.
Dagen idag har bjussat pÄ handling pÄ HM, blev en lÄng mysig tjöja med moster krage, en skjorta som Magnus valde och ett par mamma byxor, maggen ska ju fÄ plats. Och en mössa med matchande halstuk, vita Ä fina.
Åhlens var jag inne en svĂ€ng och köpte Mia SkĂ€ringers nya bok ; Avig Maria som jag har börjat lĂ€sa nu.
Sen bjussande jag min bejb pÄ lunch, tacotallrik för han och gyros med pommes, jÀdrans gött vart de.
Sen blev det JÀrnia, hittade tapeter som vi ska handla i morgon. Rusta med och Magnus köpte allt dom ska ha till att tapetsera i köket och jag köpte julsaker. En gardin till extra rummet, 4 st bordstapletter, 3 st rösa ljuslyktor och tre st handukar till köket.
Kommer bli sÄ juligt och fint hÀr hemma sen. Den 26-27 kommer det göras JUL JUL JUL i vÄrt hus :)

Nu hÄller bejb Ä hans syrra pÄ i köket och slipar spaklet (antar de) lÄter som de iallafall...

IkvÀll blir det ostbollar eller pill i rumpen bollar som Magnus sÀger, en film antar ja eller massa serier. Tror vi kommer slÀnga in handuken innan kl 22.

SlÀnger upp lite bilder me, ha en go lördagskvÀll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0