Döing

I akvariet imorse, stackars lille firren://

Har morrat imorse på den jag bor med, han drog ut sladdar till TV, och hur fan ska jag veta vart skiten ska in igen då plus sladden till boxen... Visst jag skulle ha skitigt i att ringa han och kopplat själv, tror inte det hade uppskattats men sladdarna hade aldrig mera vart utdragna iallafall...:) Funderara på att dra ut alla sladdar i lägenheten till allt enbart för att jävlas men sen läser säkert Bejb detta så det blir ju inte skoj, SLUTA LÄS bejb <3
Tålamodet är ännu värre nu sen jag vart gravid, stör mig på allt verkligen. Alla småljud, lagom irriterande...

Kusen var ju längre igår, och hur pinsamt som helst när jag under första timmen somnade till typ 100 gånger. Sanna och Jennifer satt bakom mig och när vi fick en 5 min bensträckare frågade dom om jag var trött. Hade sett att jag satt å nickade till hela tiden. Fick snabbt klämma in mig min Japp och försöka vara vaken resten, gick bra men gud att man kan vara så trött, sjukt ju...

Nä lite kort! Ha en goooo fredag!




Bejb <3                               Jennifer!!                                   Afsi(kollegan) å jag



   Så här rund e ja nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0