Tjockis.....

SÄ kallar min Àlskade kÀra underbara sambo mig, Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... NÀ lite sött e det ju plus jag börjar allt bli bra rultig nu, kan sÀga frÄn knÀna till brösten typ. Man blir ju bredare över höfterna för att man ska klÀmma ut en lite knodd senare och ja magen den kutar ivÀg nu i stadig takt. Ska ta en bild nÄn dag....
Helt sjukt men över halva tiden har gÄtt nu, och det kÀnns som vi har allt under kontroll. Har bestÀllt barnvagn som kommer i februari och sen vet vi precis vad vi ska köpa senare vad det gÀller bilbarnstol och sÀng och ALLT annat man SKA ha!!!
KlÀder Àr det sista som kommer inhandlas.
Fast min mamma har ju redan shoppat till lillan vad det gÀller klÀder sÄ, hon kunde inte hÄlla sig sa hon :))

I helgen har jag Ä bejb tatt det lugnt. Handlade lite julklappar i lördags som vi senare slog in och drack glögg till. IgÄr gjorde jag min första sats med sushi, gött va det kan jag lova. Magnus tog en i munnen började tugga och sa sen NEJ detta var inget för mig, gick pÄ dass och spotta ut den. Han gav det en chans iallafall, alla kan ju inte gilla de sÄ mera till mej!!!!

Idag Àr det möte direkt hos en brukare pÄ morran och sen ett till med en annan kl 10:00, gÀller att kicka igÄng vardagen med en duns!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0