Spark spark spark!!!!

Lillan i maggen Àr bra pÄ att sparkas, antar att till bÄde min far och sambos förtjusning blir en fotbollstös :)) Haha..
NÀ men hon hÄller pÄ nÀtterna igenom och sparkar pÄ mig bara för att jag ligger lite granna pÄ magen, fÄr ju passa pÄ sÄ lÀnge det gÄr. IgÄr var hon pÄ högget pÄ dagen med, hade jeans med skÀrp. Antar att det satt Ät över hennes space :)
Men det Àr skönt att kÀnna henne hela tiden, bejb kÀnner henne med. Nu vill jag se en Àkta spark. Men det lÀr nog dröja bra lÀnge te men jag har tid att vÀnta ut na!

Har nu under en tid haft hemska drömmar, vaknat och haft ljud för mig. Dom kÀnns sÄ jÀkla verkliga hela tiden, jÀtte lÀskigt. Och jag vÀcker ju bejb hela tiden med mina ljud och "gryingar" =)

Idag Àr det jobb som vanligt. Och efter det hem till Johanna (Magnus syrra) för middag!
Är ju för tusan LUCIA idag, herrejeeeesssus vart tar tiden vĂ€gen. NĂ€sta helg Ă„ker jag ju hem till mor Ă„ far.
Visa upp min kula haha...

/// Happy Lucia dag pÄ er
 ^_^

Kommentarer
Postat av: Kia Andersson

Nu vill jag se kort pÄ magen nuuuuuuuuuuuuuuu. Kram

2011-12-13 @ 20:21:59

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0