MÄndag mÄndag mÄndag...

Just denna mÄndagen kan jag Àrligt sÀga att jag hade önskat att det var söndag för tusan vad jag Àr trött. StÀllde om klockan för att sova en timme till men nopps gick ej denna gÄngen heller...

Helgen har gÄtt i ett kÀnns det som. Fredag efter jobbet bar det av hem till Familjen Gunnarsson för middag. JÀtte trevligt!
Fick ju Àven trÀffa Magnus syster Ä hennes kar, kul med en till gravid. Man har en aning mer att prata om dÄ :)
Sen pÄ lördagen drog vi tidigt Ä handlade pÄ Coop, det var helt Àrligt vi och "de Àldre" folket dÀr ;)
Magnus drog sen kl tolv tror jag det var Ä spelade innebandy Ä kom hem igen halv fem. Jag var hemma, gjorde Jansson och gluttade pÄ en film. Kl fem bar det av till familjen Gunnarsson igen för att fira jul....
En jÀkla massa mat, GUD va göttttt!!!!
Julklapparna vi fick var; TvÄ par ursöta strumpor till lillskruttan och en snuttefilt, varsin Mamma och Pappa kopp, Magnus fick tvÄ st Orrefors whiskyglas och jag fick en ammningskudde och ett start kapital till lillan!
Helt superduper bra, sen blev det glögg och spel. Magnus och Uffe blev lite högljudda efter ett tag. Undra var det berodde pÄ ;)) Det mÄste vara det bÀsta nÀr man inte dricker, man ser precis hur de andra blir^_^

IgÄr kom camilla Ä Uffe förbi pÄ fika innan dom skulle bege sig hemÄt igen.
Vi roade oss med stÀdning och HM, sen blev det TV kvÀll.
Pizza oxÄ och en jÀvla velade som jag inte tÀnker gÄ in pÄ men kan ju sÀga att det var bil som ej startad, kort som tappades och en halv kall pizza tillslut. Aja shit happens....

Gatan utanför ligger vit och frĂ„n skyn kommer det mera. NĂ„n annan som kĂ€nner för; varm oboy, sĂ€ngen, tv och en gooooooo bejb brevid sig kanske... Tusan att det redan Ă€r MÅNDAG!!!! :///

Todels

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0