Lillan i maggen

Hade; HEEEEEEJ du har vÀl inte glömt att jag ligger hÀr dag igÄr. Mitt pÄ morgon mötet gav hon mig en kick i sidan, man reagerar ju sÄ för den kÀnslan Àr ju sÄÄÄÄÄ ovanlig. Och 10 min senare var hon dÀr igen Ä kickade. KÀnde första sparken i fredags sÄ antar att det kommer smÀlla till rejÀlt nu i dagarna :) JÀkla mysigt alltsÄ.

Idag ska jag Ä bejb till Socialkontoret och skriva pÄ massa papper pÄ att det Àr Magnus som Àr far till vÄran lilla knodd <3 SÄ idag fÄr jag sluta tidigare, OJ vad synd ;)))))

Det bÀsta just nu Àr att jag Àr piggare pÄ dagarna och den kÀnslan har jag saknat, fast somnar ju sÄ klart innan 10 varje kvÀll fortfarande. Men de e bara gött ^_^ Kanske de Àr jÀrntabletterna som gör sitt med??

Hade chefsmöte igÄr, sa att jag gÀrna ville ha en plats nÀr jag sedan kommer tillbaka efter gravtiden och han sa att det lÀr det finnas möjlighet till. Tio100 har ju en jÀvla massa boenden med plus deras dagligaverksamheter. Kanske ska ta lite nattpass i början sÄ man slipper jobba super massa men fÄ bra lön ÀndÄ. TÄls att fundera pÄ, tror jag kommer försöka börja jobba igen i slutet pÄ augusti 2013 sÄ det Àr en vÀldigt lÄÄÄng tid tills dess.

Sitter hÀr med min skogaholmslimpmacka och tittar pÄ bejb strumpor som han alltid lÀgger i soffan. Och vÄran nya soffa som Àr mönster stor, fatta att man kan hitta strumpor i alla hörn pÄ den :)

Idag blir det en bra dag, kÀnner de pÄ mig. Smutt!!!!

Todels.

VÀrldens snyggaste mössa, helt klart ( enligt mig dÄrÄ;P )

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0