La helgiiii

I lördags var vi pÄ stan en svÀng, mannen min shoppade och jag kpte ett par shorts (nattisshorts) Bejb valde;))
Sen var i hemma hos familjen Gunnarsson och kÀkade mat, Ät lussebullar och Magnus Ä hans far drack whisky Ä öl..
IgÄr var det stan igen och julmarknad, men njjjja inte sÄ skoj. Slutade pÄ HM och en mamma jacka dÄ det börjar bli lite tajt under mina vanliga och en monster stor Subway macka Ä hem till soffan igen.
Sen pÄ kvÀllen blev det tacos och nu sitter jag hÀr med tvÄ plÄster pÄ mitt vÀnstra pekfinger, hackade inte bara löken :) 
Dunkade pÄ ganska gött i natt, plus att det Àr vÀldigt svÄrt att pricka rÀtt tagenter nu nÀr man skriver... 

Har Àtit risgrynsgröt hela helgen till frulle och Àven nu, jÀklar va gött de e. Mumma Mumma Mumma!!!

Nu gick min bejb till jobbet kvart i sju och kommer hem imorgon kvart i sju igen, han ska jobba dag+natt. Han ska jobba natt pÄ tis-ons med. Gillar INTE detta alls, saknar han redan:// Men fÄr bita ihop...

Blir inget plaskande i bassÀngen för min del idag heller dÄ jag har ett öppet sÄr pÄ kroppen (fingret) och det fÄr man ABSOLUT icke ha om man ska bada i Ros bassÀng, dÀr med basta...

VÄran lilla skrutta i maggen lever verkligen rövare pÄ nÀtterna nu, ojoj hon har spark och rull tÀvling dÀr inne.
Liiiite svÄrt att sova men men gillar det ÀndÄ. DÄ vet man att det Àr liv Ä rörelse dÀr inne. Hon Àr vaken nu men kan jag konstatera <3

NÀ tÀnderna och dra mig.
Hoppas alla har en underbar mÄndag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0