klappat Ă„ klart...

Nu Àr papperna pÄskrivna pÄ att Bejb Àr daddi till lillan <3
Trevlig tanta pÄ socialkontoret fick vi med, gillar nÀr folk kan prata Ä inte bara sitter som fÄgelholkar Ä glor pÄ en typ.

Idag Àr det fredag, kÀnns super skumt för den hÀr veckan har ju som sagt gÄtt i 140 fart, tror det beror pÄ att vi var pÄ kurs i mÄndags sÄ alla pÄ jobbet har vart en dag efter om man sÀger sÄ. Sanna sa igÄr till en B att nÀÀÀÀÀ det Àr inte fredag imorgon bestÀmmt fast sen kom hon pÄ att jo men visst fan det e det ju visste=)

Pumpar julemusik hemma och myser lite med katta. Är redan klar att dra nu men sĂ„ tidigt kan jag inte gĂ„, ingen pĂ„ jobbet förrens halv 8.

Denna helgen blir det lite skoj, bejb har lördagen och hitta pÄ vad vi ska gö och jag har söndagen för dÄ Àr det Julmarknad=) Och helgen efter Àr det julbord pÄ FÀrsna med jobbet, Magnus skulle oxÄ ha det dÄ. Och sen helgen efter kommer Magnus syster Camilla och hennes kar Uffe hit för att fira tidig jul och sen helgen efter bÀr det av till MAMMI och PAPPI!!!!
Vi har verkligen fulla helger Àven om det kÀnns som vi inte har planerat nÄgon alls, helt sjuk =)

Imorgon Àr det vecka 20 och om magen vÀxer i denna takten kan jag nog vara en liten glad gravid brutta. Jag Àr inte speciellt stor för att ha gÄtt halva tiden, lite knas men sen ligger det ju i slÀkten med. Inte lika orolig lÀngre att jag Àr liten pÄ magen, hon lever runt som en liten fisk dÀr inne och verkar haŽt gött ÀndÄ sÄ. Har gÄtt upp 4 kilo allt som allt sen 18 aug sÄ det Àr soft. Men man mÀrker att man blir bredare, höfter och sÄnt. Inte lika kurvig lÀngre, mest rak o bred haha ^_^

NĂ€ nog ordbabbel, bye Ă„ Heja Moa idol 2011!!!!


Kommentarer
Postat av: kia

hej hej mormor hÀr gött att lillan har en farsa pÄ pappret och i vekligheten heja Magnus. MÄste mormor ocksÄ skriva pÄ nÄt tro? skÀmt idag har jag varit och köpt lité klÀder till lillan kunde inte lÄta bli. Har vÀl aldrig lÀngtat sÄ mycket till slutet av april 2012 som jag gör nu. LÀngtar efter att fÄ gosa och krama mitt första barnbarn.

2011-12-02 @ 20:57:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0