Juligt!

Har inte riktigt kÀnslan i kroppen men det var mÄnga Är sen man hade de. NÀsta Är lÀr det vara bÀttre nÀr lillan Àr hÀr oxÄ, dÄ har man liksom nÄn att fira julen för om man sÀger sÄ.
Ska ju iofs bli mysigt att Äka hem till mamma, pappa, farmor plus att bror Ä Lisa kommer. Ska hinna trÀffa lite folk med tippar jag pÄ. Men kÀnner jag mig sjÀlv kommer jag fastna i Svenshögen hela tiden haha...

IgÄr vart jag sugen pÄ att INTE laga mat sÄ jag bjussade min kar pÄ Kina kÀk Ä det var bra gött kan jag lova ^_^
Jag ville ner pÄ stan för att köpa ett "startkit" till lillan jag sÄg pÄ nÀtet pÄ Rea men pÄ HM fanns det ej pÄ rea antar att det bara var pÄ nÀtet. Fast nu Àr jag osÀker om jag ens gillade de sÄ fÄr se...

NorrtÀlje har blivit ett vitt land nu men det Àr mest blask Ä slask.
Ja kul, skojÀkeln lÀcker in vatten. Dessa skorna Àr typ nya sÄ blir att köpa ett par nya pÄ direkten eller köra med platspÄse i den ena :) Kan ju Àrligt sÀga att jag haft det innan men det var för att bevara vÀrmen dÄ. LÄter ju sÄ hemskt nÀr man gÄr, prasselprasselprassel....

Vecka 22 gÄr mot sitt slut och snart inne i vecka 23. Magen kutar ivÀg i dunder fart, klÀderna Àr bra tajta över maggen och det skiter jag i Ä tar pÄ mig de endÄ. Man ska ju se gravid ut eller ;P

Inatt har min bejb haft mardrömmar hela natten för man har typ fĂ„tt parera hans armar, men jag har sovit ganska okej tror ja. Är ju pigg, lillan har ju vĂ€ckt mug nĂ„gra gĂ„nger men börjar bli van nu, kĂ€nns mera knas nĂ€r hon inte gör de nu sĂ„.

NĂ€ mata firrarna Ă„ dra te jobbet! Bye



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0