Jul jul jul <3<3<3

Snart sÄ Àr det dax för resan hemmÄt.
Jobbar heldag idag, sen lite shopping (om bejb kommer ihÄg de) ;)
Och imorgon ska jag försöka gÄ tidigare frÄn jobbet dÄ vi ska Äka ner. Hade ju vart skönt om det Àr ljust pÄ vÀgarna nÄn timme iallafall..

Det bÀsta/vÀrsta med att vara gravid just nu Àr boobsen.
BÀsta; Jo dom vÀxer och Àr lite strörre.
VÀrsta; Dom förbereder sig för att mata en bebis med mjölk och det killar galet massa... Ser ju skoj ut nÀr man stÄr pÄ jobbet Ä killar tutte liksom. Ser FEL ut men whatthaaafuuck ska man gööö liksom. Plus ett linne Àr förstört oxÄ.... FlÀckar pĎt. Rakkans bananer!!
FÄr passa pÄ att gÄ in pÄ Gina tricot nÀr jag Àr hemma Ä köpa nytt!!

IgĂ„r var det Jultallrik pĂ„ jobbet, mumma mumma!!! Fast vissa saker hamnade pĂ„ den lilla röda servetten pĂ„ sidan. Sylta (eller va det var för nött) Ä vanlig löksill exempel... BLÄÄÄÄ!!!!

Molly ligger helt utslagen brevid mig, fattar inte hur hon kan vara trött nu. Hon har ju sovit hela natten...
Lillan i maggen Àr pigg Ä kry. Hon vaknar varje natt nÀr jag vaknar och kickas... Kick ass brutta <3

Packa pÀron och dagens lunch, borsta av sig Ä dra!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0